}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 11, 2011

Wanita dan kerjaya

Assalamualaikum ...

kenape tajuk ni? sbb aku nk tanye korang la pasal tajuk ni. ok? what are you think about it?

ok, sebenarnye aku trfikir nk buat entry ni sbb kt office aku tu, certain staff perempuan, balik rumah kemain lambat lagi. aku pun terfikirlah. mereke ni xde anak nak dijage ke ? xde suami nk dilayan ke? kesian anak2 mereke kt rmh tu kan. parent blk pun dah malam. nk manje2 pun xboleh agaknye kan. huhu.

aku tau la dieorg bukan sengaje buat cmni. tp bile aku fikir blk dlm diri aku nnt. aku pun nk anak juge. dah ade anak nk jage juge. so, bdk2 tu nk letak kt mane? zaman skrg ni laki bini kene keje. klau xkeje fuh!! sakit wooo! kesian kan dieorg. kurang skit la kasih sayang tu. nasib baik weekend ade. klau keje gak aku xtau la nk ckp ape. 

so, kepade ibu2 diluar sane, jage lah anak anda dengan kasih sayang yg mencukupi. layan lah suami dgn layanan istimewa. klau institusi rumah x dijage, abis la jwbnye. harap2 famlily aku esok xde la smpi jd bnde2 yg x diingini. Amin ........ hehe.

p/s : Bak kate Ayahanda dlm crite bini-biniku gangster, " SUAMI DIUTAMAKAN, PENCAPAIAN DIDAHULUKAN"

1 comment:

mimi adimzam said...

suami pun kena main peranan dlm rumah tangga. tak boleh nk letak di bahu isteri 100% kalau si isteri bekerja. tolak ansur & bantu membantu & penerapan agama sgt penting utk membina sebuah keluarga yg bahagia...mari kte amalkan ;)

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S