}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 13, 2011

Boros dan aku berkawan baik

Assalamualaikum ....

ok, korang kenal boros x? minggu ni aku kawan baik dgn boros tu. die mmg jahat skit. kaki kikis duit aku je. hampeh btul die tu kan. dlm mase 3 hari je, die dah gunekan duit aku almost RM60. untuk makan mlm je tau. siap belum lagi. so, klau total 3 hr ni aku dah abis dkat 100 jugak untuk mengisi perut aku ni ha. ni sume keje abg boros. aduh! dah la xde duit. ko buat aku xde duit lagi.

seyes sungguh ni xde duit. sbb aku sedang blaja menyimpan secare extreme. so, awl2 lagi dh klua kn dulu duit aku. klau ade baki dlm tu kompom2 la aku gune. ok, tu 3 hari pnye cite. ni pun sbb rmh pnye pasal. bley plak air xde. aku dah la suke masak. ko xde air kenape? cmne nk masak klau xde air kan. last2 makan lua. dah mkn luar bkn nye nk makan yg biase2. kawan dgn org kaye agaknye. mkn nk kt ikan bakar lah, sea food la, exotic la. fuh!! melayang duit aku. ok, nk xnk mggu ni aku kene stop buat bnde2 yg mmbolehkan duit aku bangkrap. harap2 bley control. ye la tu. korang tegur2 la aku klau aku berbelanje melebihi kemampuan aku ye. hehe.

jimat cermat budaya kita. hahahha. ntah la der. bley xbley xtau lagi. hehe. ok. bye. aku nk p keje. hrp2 bdk ofis xbace bnde yg si Deen hack FB aku. malu der  ..malu !!!!! hahahaha

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S