}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, June 21, 2010

Nk Bli SpEK MaTe ...

SALAM ...

ahad .. (20/6/2010) ... Mule kan pencarian spectacles baru stelah di bebel n dimarahi mama sbb xtuka .. hahaha .. mmg hodoh bena spect yg aku pki skrg ni .. permin pn dh nk terklua dh .. cmne la mama xbising .. keje kt ofis, slalu jmpe org2 besa (besa la sgt) tp spect buruk+hodoh+calar=bli baru ..

on that day, kua rmh kol 11,

1st kedai, bley tahan design nye .. cume harge mahal skit la .. truskan ushe dgn p kedai no 2 ..

pon boley tahan, harge murah .. dh mcm2 design die kua kan sbb nk tunjuk kt aku .. last2 aku xbli jgk .. padan muke die .. hahaha .. truskan lg ..

3rd kedai, p kedai lame tmpt aku slalu buat spect .. wow!! lagi la mahal dari kedai2 td .. menyesal aku buat spect kt sane slame ni .. padan muke aku .. hahaha ..

pastu igt nk p kedai yg 2nd td .. design pon ok .. tp trnmpak 1 kdai ni .. snggah la jap .. belek2 design spect, die pon konon2 nye, kuakan la stok baru yg xbukak lg .. nice .. harge pon ok .. dr top 10 .. akhirnye .. dpt jgk aku bli spect yg boley la ..

tgk jam .. WOW!!! dh kol 1.30 ?? .. lme gile pilih spect ... hahaha ..

kpd org kedai tu .. trimas sbb lyn aku dgn baik .. klau aku bla jgk tu, aku igt aku kene pukul woo .. hahahaha ..

cantik x cantik, bende dah bli dah pon .. pakai je la buat 1 thn ni .. ade rezki lebey .. bli lagi .. nk bingkai full plak .. huhu ..

dh dpt spect tu nnt aku upload la ea .. compare kn spect lame n baru .. huhu ..

2 comments:

Anonymous said...

yea dh dpt spect bru....letak la gmbr...nk tgk..nk tgk..hehehe

ZoOLhEaLmE said...

Blum ambk lg la .. next week la ea .. tmpah kt kg je .. kt sini mahal la .. hehe .. nnt nk soh compare antare 2 2 spect tu .. hehe

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S