}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 11, 2011

Kembali ke Sekolah!!

Assalamualaikum. 

lame x update kan. fyi, aku mmg xsuke sgt update waktu weekend. ye la kan, name pun weekend. nak menaip2 ni, fuh! cukup malas ok! lg 1 sbb weekend byk bnde nk buat. smpi rase rugi je klau bazir mase time weekend ni. hahaha.

ok, berbalik kpd tajuk entry, now, i declare you as new student. yeah!! 1st day je dah kalut. pas subuh tdo blk. pastu kelangkabut bgn lambat. class kol 8am, aku bgn kol 7.50am. hambik kau. ala kadar je la bersiap2. baju cari dah xde yg bersih, aku pakai je Jersey MU p class. hahaha.

smpi compom2 la dah lewat. msuk class dh penuh dah. masuk2 dah kene sound dgn tutor tu sbb pki baju MU. rupe2 nye die die hard Barcelona FC da. patut la die marah. laki die kt rmh siap update score lagi time sbb ade friendly pagi tu kan. ok, abis class 1st. tnye kwn2, rupe2nye class 1st td aku salah kelas da. hampeh btul!! hahaha. tp xpe, rmi je yg salah class td. hehe. 2nd class plak. tunggu punye tunggu punye tunggu, skali class batal da. hampeh btul. penat je tunggu. kene ganti mggu ni plak tu. huh! lepak2 sat kt kedai mamak, masuk 3rd class kol 1230pm. time tu dah ngantuk gile2 dah. ternguap2 kt blkg class. nk je tdo. tp ku gagah kan diri. tepat kol 1430, aku dgn pantas kemas beg dan pulang. kesimpulan utk hari tu, aku masih xpaham lagi. seyes otak dah berkarat nk buat assignment. hoho!

Kembalikanlah semangat aku untuk belajar. Amin.....

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S