}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 15, 2012

awal 2012

Assalamualaikum ...

lame xmenuliskan. maklumlah, dah bz skrg dgn buah hati. hehehe.

ok, xnk cite psal tu. kite cite lain ye.

ramai nye org nak kawin bln 2 ni kan. huhu. my bestfriend pun nk kawin bln 2 gak. huhu. ape nk bagi ea. dh la duit xbrape nk ade. huhu. bestfriend yg lain pun bln 5 6 gak. huhu .. xpe la. dah rezeki masing2 kan. rezeki Allah yg bagi. klau ade rezeki ade la. jodoh pertemuan dah ditentukan di luh mahfuz lagi. itu rahsia Allah.

kerja 2012 ni semakin mencabar. boss pun dah bagi kerja2 yg dilakukan oleh exec2 aku. harap2 aku boleh buat yg terbaik tahun ni. boss pun boleh la recommend aku kt boss atas2. hehe. InsyaAllah.

ok, tempahan baju Panthera Team Malaysia semakin menggalakkan. Alhamdulillah rmi yg beli. aku cume tolong kt kawan2 yg betul2 berminat nk dptkan baju ni je. sbb dieorg nk beli, tp xtau mane nk cari. ok, sesape yg bace nk klau nk order boleh la. PM ea kt FB ..

ok la. nk cite tu je la. bye2. Assalamualaikum..

5 comments:

mimi adimzam said...

oh dalam hati dah ada taman bunga..melepas la saya

ZoOLhEaLmE said...

subuh2 dah stalker ni pe kes.. hehe..

abis la awk.. hehehe

mimi adimzam said...

mood rajin menjelajah blog org ;p
ape yg abis? makanan? minuman? durian?..hehe

ZoOLhEaLmE said...

amboi die .. awk yg habis .. hahaha :P

mimi adimzam said...

eh nape plk sy??

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S