}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 3, 2011

Finally, I got it!


Assalamualaikum ... ok ... bende besa ni la yg saye dapat tgh hr td. mst la beli. xkn curi kot. hehe. ok, start crite ea. pagi td mundar dan mandir nk p kL ke nk lepak kg smpi cukup haul. mmbr dah ajak xsedap plak. sharp kol 10 pagi aku grak  la meninggalkan kg halaman :'( brenti kt rmh sewe sat ltak barang dan trus p rmh kawan. dh jmpe kawan trus je menuru ke Bandaraya Metropolitan yg sesak dengan kipokrit. lokasi, Plaza Law Yatt next to Bukit Bintang. omputih ckp Star Hill.

sebenarnye mmg dah lame sgt aku nk beli bnde ni. nk tunggu harge turun x turun2. member bkn main rmi kt Western Digital, tp sorang pon xnk order kan aku pnye HD. ape bley buat. tp xpe lah. yg penting aku dah ade 1. sebijik cm kt atas tu ha. cantik x? mcm I phone 5 kan  puih!!! tujuan aku bli sbb aku nk transfer semua movie2 yg ade dlm PC rumah, PC office, Lappy aku, Lappy office. dengan Movie2 yg bersepah2 dlm 4 bnde ni, menyebabkan 4 bende ni mnjadi slow n lembab. loading kemain lame lagi. nk on kan saje makan mase 5 ke 10 minit. fuh! sgt lame ok! harap2 pas pidahkan sume movie2 ni dlm EHD aku, laju la skit. klau xbley gak aku format je. huh!


nak tengook cara pegang pule?











hah! camtu la care pegang Iphone 5

ok, selain dr tu, aku bli gak pendrive, card reader n lappy skin. mst la pict MU. kehkeh! ok, blk dlm keadaan hujan. then makan sat pastu p rmh member aku smpi la ke malam. balik rmh xde gk kawan. sorg2 lagi. sedihnye la. blk2 trus on9. sampai la ni. ok. puas ati?

P/S : Dah dpt ape yg dihajatkan, mst la demam pun baik trus. hehe

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S