}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 2, 2011

Plan Terancang


Assalamualaikum .. ok, lambat update. so, masukkan 2 crite skali la ye ...

pagi semalam, bangun je dr tdo, masih panas badan aku, tp, mlm tu aku dah plan siap2, mane nk cari MC. igtkan nk msj boss dulu, then blk kg baru mntak mc kt kg . hehe. tapi, aku telah buat keputusan drastik, hehe . lepas update post, aku tuka plan. aku nak p keje jugak on that day. xkire sakit cmne aku time tu. gagah kan gak p office. hehe. motif utama sebenarnye nk anta report. padan muke aku, soh anta khamis xnk. nk xnk kene hantar gak hr jumaat tu. lappy plak kt office xbwk blk. nk xnk kene p office gak le :( 

sebelum 0830 aku dah smpi office, nk belakon demam dah xpyh dah, mgg betul2 demam. on lappy n send my report la tu jugak, dan tunggu klinik kt office tu buke. tnye mmber ckp kol 9 buke. so,  tunggu. dah dkat kol 9 aku naik. isi borang dan jmpe doctor. masuk2 je doctor pelik. smlm jmpe ok lagi, hr ni jmpe dah demam. tu la doctor xnk check betul2, doctor tnye "dah gune ubat sedut tu?" aku pun jawab la "belum doctor, sy gune biasenye klau dah bunyi je" then doctor tu balas "kenape ko xsedut, klau dah bunyi tu maknenye dah teruk lagi" ambik ko kene marah dengan doctor, aku jawab balik "baik lah doctor, sy sedut bile perlu ye " hehe. collect ubat dan turun semula ke office dgn tujuan meraih simpati. haha. agak2 la, nk bgtau boss la dpt MC. yea yea! masuk je office, gang aku dok tnye ok x ok x. Alhamdulillah, time tu aku ok lagi, ok. aku blk rmh dgn hati yg gembire dan riang tanpa memikirkan demam yg ku alami. hehe

dgn berbekalkan nasihat dr doctor, aku blk rmh dan tido. bangun je sungguh xlarat. tangan lenguh. kire satu badan jadi lenguh semacam. badan panas sgt. bile nak mandi je. AIR XDE! punye la bengang aku time tu. dah la badan ni panas, rase nak mandi tu teramat sgt. aku buat keputusan drastik lagi untuk pulang ke kampung halaman alasan nak balik kg itu jam kemas2 n blk kg trus. huh! blk kg dgn keadaan demam dlm hujan lebat. kg punye pasal, ku gagahkan juge!

blk kg cm biase la. 1st class punye treatment aku dpt. mama picik2 kan pale, kaki, tangan, kire 1 badan la. hehehe. ok, mlm tu tdo awal sbb mmg mls nk tdo lambat takut effect kt kesihatan yg xbrape nk sihat ni. hehe. bangun pagi mcm biase, masih sengal2 badan tapi dah kurang panas. tetapi aku terpakse gak cancel kan aku pnye plan pagi tu sbb takut xlarat. semput time tu ade lagi. blah tgh hr plak, terpakse cancelkan satu lagi plan yg nk p OUM tu, nasib baik boleh cancel sbb xwajib. lege rasenye. 

ok, dgn berbekal kan keyakinan yg mendalam, aku uji kesihatan aku ni. carenye? BERMAIN BOLA SEPAK!! dada masih sakit lagi time tu. asal batuk je sakit dada. tp ku cuba. ternyata aku sudah cukup kuat untuk menjalani kehidupan seperti biase. harap2 cmtu la. ubat jgn tinggal. tp mlm ni aku mkn ubat kol 12 lebeh. bley? jgn tiru ea. td siap p rmh org kawen lagi. tp masih sakit dada lagi. harap2 sakit tu dtg dr batuk n selsema. dah sembuh batuk tu nnt xde la sakit dada. huhu. esok plan nk sambung plan yg hr ni pnye xjadi tu. harap2 ok la hendaknye badan ni. nk kene kuat buat sume ni. doakan aku esok dlm keadaan sihat ye. 

ok. sekarang aku nak tido. sebelum tdo layan Red Alert 1  ke 2 game dulu. Nite!


No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S