}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 4, 2011

Diluar dunia Realiti


Assamualaikum sume..

Ape yg diluar pemikiran realiti? korang penah bace x previous post aku pasal buku Fakta dan Novel. itu la senebarnye aku nk cube ulang kaji balik hehe. konsep yang same tp medium yg berbeza.

ok, yg lepas aku byk tulis cerita psal korea lah, cerita Fiction dan Movie2 kt wayang, Novel Cinta dan Buku2 Fakta dan berdasarkan kajian alhi2 yg berkenaan. Sekarang aku nk ulang bende same melalui MUSIC pula. ok, klau korang dgr lagu jiwang. ape korang rase. tetapi klau korang feeling lagu tu dan cube masuk dlm dunia Lirik yang serba fusion dan gerak melodi yg begitu smooth, korang akan dapat rase ape yang aku rase. hehe. tetibe je kan nk berceritetentang ini cerita. camni citnye

Aku tertido awal mlm td. kol 10 something dah trtdo dah. seb baik dah solat Isyak. nk dijadikan crite, aku terjage kol 3pagi. boring punye pasal, aku pon layan la Radio. memandangkan HP aku tu baru format, kene la search 1 demi 1 channel yg ade. dgr la 1 1 dan boleh dikatekan, semua channel aku nk stop dgr smpi habis. sume lagu2 nostalgic btul la. kalu meletop2 zaman aku kecik2 ade, lagu zaman blaja ade. mmg best la sume klau nk diikut kn. pki earphone then feeling al sume lagu2 tu.
 
Ok, berbalik kpd tajuk kite pagi ni. melalui byte2 lagu dimainkan tu, terutamanya lagu2 mat salleh, aku rase something je. tetibe kadang2 rase diri ni kt Euro, dgr lagu winter sonata ade kt korea plak. dgr lagu Boy zone, BSB, Westlife, Fuh!! memang melancong sakan aku pagi ni. hehe. pagi td juge dgr lagu Irwanshah pencinta wanita, dah jatuh hati plak dah. hahaha. cmtu la keadaan nye. hihi.

untuk menghangatkan lagi bende ni, aku dah nk launch 1 mission, iaitu "Rona rona kehidupan", iaitu mengumpulkan lagu2 lame yg meletop abis dan akn membuatkan kite terbuai dgn bait2 ayat dlm lagu mereke. operasi bermula lepas waktu kere kot hehe. siap la lappy office aku kerjekan untuk mendownload. hehe

ok bye! aku nak p kene ni. nk dtg awal. hehe



No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S