}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 31, 2010

Summary 2010 ..

salam akhir tahun ......

pejam celik pejam celik .. kejap je dh nk masuk 2011 .. so, berlalulah sudah episod 2010 yg biase2 je .. 2010 adalah 1 tahun dimana aku mula membina kerjaya .. iaitu di Telekom Malaysia Berhad. 4jan2010 ..

byk yg aku blaja dlm tahun ni trutamanya dari segi selok belok alam pekerjaan .. prosess penghijrahan .. dan prosess mencari rezeki .. kejayaan xkn dikecap dgn sekelip mata .. byk yg perlu aku buat utk membina masa dpan yg cemerlang .. 

mgkn tahun ni aku kerja utk lepas duit poket n cari pengalaman .. mase dpan tu blum nmpk sgt la .. sbb masih byk lagi aku nk kene prepare utk hadapi masa dpan .. tntang kewangan trutamanya .. duduk di KL ni .. sume nye kos tinggi  .. cmne la aku nk tempuhi hr yg mndatang di KL tu .. ehm ... xpe la .. usia bru 22 thn .. utk hari ni .. esok dh 23 .. hehe ..

aku masih lagi mencari jalan cerita dlm kehidupan ku yg mendatang .. apekah aku msh di TM? atau berhijrah ke kg semula ?? masih belum boleh aku jwb ..

rumusannya utk tahun ni, hidup dalam keadaan yg samar2 ... mengenangkan masa dpan .. mencari2 langkah yg perlu dituju .. demi masa dpan yg akan dicipta .. dpt kah aku survive utk 2 3 tahun ni? sama2 lah kite berdoa utk kejayaan bersama ... sekian ... SALAM 2010


P/S : bye bye 2010!! .. welcome 2011 with a new Spirit ...

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S