}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 16, 2010

Hadiah dari PTS !!

salam

ahha! nk tau hadiah ape sy dapat ? ok!

sebuah buku berajuk "BENARKAH ISKANDAR BUKAN ZULQARNAIN"
dan sebuah komik bertajuk "TAKARA-KAU TAK BERJUMPA KERANA KAU TAK CARI"

ok, jom ulas skit secare rambang 2 buku ni.

buku 1st tu psl zulqarnain, pahlawan ulung zaman BC lagi. ahha! jgn xtau plak ye, bunyi mcm zaman kegemilangan islam je kan. tetapi, cerita tersebut telah wujud ratusan tahun sebelum masihi lagi.
fyi, skrg ni masih hangat lagi berkenaan ketamadunan Zulqarnain ini, dimana ada juga buku yang menerbitkan buku bertajuk "ISKANDAR ADALAH ZULQARNAIN" amat bercanggah dgn buku ni. so, klau nk tau crite mane yg betul, sile la beli 2 2 buku ye :)

ok, 2nd book pule. tajuk je dah macam best. adakah tentang cinta? ilmu? agama? atau duniawi? hahaha .. dr tajuk je dh bley buat byk andaian kan.
klau nk tau isi nye, tunggu la sy bace bagi habis dulu ye .. bile tu? ntah leee .. hahaha









p/s : koleksi buku sudah ade 7buah. tebal2 jgk sumenye .. fyi, 1 buku pon blum habis bace semua. hahaha .. cmne nk tmbh koleksi ni .. hehehe  @_@

No comments:

Linkwithin