}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 1, 2011

Welcome 2011

Salam tahun baru ...

ok. skrg dh thn baru .. 1/1/2011 .. pretty nice kan .. hehe .. ok .. jom kte crite ape yg kite nk buat pd tahun baru ni ..

Tahun baru .. semua org berkate tentang azam baru .. tp, brape rmi yg akn tunaikan azam mereke? enough .. jgn cite psl azam org .. jom cite psl azam diri sendiri ..

cam tahun2 lpas .. azam nk bine kerjaya .. so, sudah tertunai azam tahun lpas .. tahun ni .. aku brazam utk membaiki lagi kedudukan aku dlm alam kerjaya .. iaitu .. more suitable .. more effective .. more comfortable .. more n more better dari skrg n tahun lpas ..

dan tahun ni juge .. aku berazam utk meneruskan percarian aku dlm PENCARIAN yg masih lagi dlm process .. selain tu, aku nk tambah baikkan lagi sifat aku .. perangai aku .. tabiat aku .. yg kurang baik .. kpd yg lebih baik .. buat something utk dunia Islam di Malaysia .. sebarkan mana yg baik .. peringatan2 yg perlu .. mendalami ilmu2 Allah .. yg dh lame aku lalai .. aku alpa .. buat remeh .. walhal, akhir zaman kian hampir .. aku kene buat sesuatu untuk mengubah sesuatu .. semoga Allah akan memberi ruang dan peluang utk aku berubah .. Amin ya Robbal A`lamin .. 

di tahun baru ni juga aku nk ucapkan selamat hari lahir kpd seorang sahabat yg bernama syazleen .. seorg sahabat yg nmpak impact tp steady .. hehe .. Happy birthday Leen .. 

ok. tu je pelan utk tahun 2011 ni .. harap, semua nya berjalan dgn lancar .. InsyaAllah ..


P/S : Umur saye sudah naik tahun ni ... bile la agk nye nk dpt .................................... InsyaAllah :p

1 comment:

mimi adimzam said...

boleh tau ape maksud tempat kosong berikut?..skemanya soalan ;p

P/S : Umur saye sudah naik tahun ni ... bile la agk nye nk dpt .................................... InsyaAllah :p

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S