}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

Mencari sebuah konklusi ........

salam ...

sejak akhirnya .. aku terase sgt nk berubah .. dr pd kurang baik kpd lebey baik .. jumaat lpas, peptalk yg aku handle tu, ade abg presenter tu bg tgk our history n our future .. dr islam view dan world view .. dr situ kite lihat byk sgt islam dh kene tipu dan tindas.

dlm present die juge ade selitkan wasiat Rasulullah SAW utk ummatnye. time tu rase nk sgt berubah, dan buat smting utk umat islam di malaysia ni .. then solat jumaat juge berkisarkan tntang lebih krg tu juge .. level of an-nar ..  7 level .. ape isi dr level 1 hingga ke 7 .. rase sgt2 bersalah je klau x share dgn korg ape yg aku tau .. mcm  post sblm ni aku ade open cite pasal palestine. InsyaAllah hal ini akn aku pnjgkan dlm FB.

dlm pada yg same, terlalu nk tahu ape conclusion .. titik tolak .. kronologi .. konflik ... kisah .. sejarah .. semua nya terlalu ingin tahu .. mcm mane kite nk kaitan antara al-massih al-Dajjal, Ya`jud Ma`jud, nabi isa, imam mahadi, Zulqarnain, Freemason, Palestine, Baitul Maqdis, Jerusalem, 2012, dan semua yg berkaitan. 

langkah yg aku ambil slkrg ni, bykkan membace buku2 yg telah dibuat kajian oleh cendikiawan yg baik hati .. yg ade usaha utk merungkai sesuatu .. buku yg dh ade .. palestine tak pernah gentar, Zulqarnain, Salehuddin AL-Ayubi .. selain tu, youtube juge membantu .. 

harap2 dlm pencarian aku nnt, aku akn tahu jawapan disebalik kisah2 tersebut mengikut kronologi yg betul .. amin ... setiap kisah insyaAllah aku akn beritahu dlm blog ini utk informasi korg sume ye .. 









P/S : Doakan kejayaan aku untuk membuat konklusi ape yg aku cari ...

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S