}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 6, 2011

Dedikasi untuk Hazira




Assalamualaikum ....

Dedikasi ini saya tujukan khas untuk seorang sahabat saya cik "Norhazirah Farhana binti Ezuha" org lain xboleh kacau! ^_^

salam zira, kenal aku lagi x? hehehe. aku kawan dengan ko sejak kite sekolah lagi. sekolah kebangsaan dan sekolah agama sama2. kite main same2 dgn ko. gurau dan byk bnde kite buat same2...

aku masih ingat lagi yg ko ajar akmal n irman bahasa cina untuk ejek aku. mentang2 la aku xphm 1 bnde pun. tp xpe, aku ade bahasa sendiri nk ejek balik. hahaha.

ko dan aku same2 pengawas. merotan sana sini bdk2 yg nakal tanpa belas kasihan. kdg kesian aku tgk bdk2 tuu kene marah dgn ko. hihi.

aku masih ingat lagi tudung labuh ko tu. oh! baeknye la die ni kan. yg paling best, ko la pengawas tunggal yg slalu dtg lmbat ke skola. pengawas yg hari2 kene tahan dgn pengawas. ko dtg lmbt bkn sbb ko abis skola cine lmbat, aku masih igt, ko abis skola cine kol 12.30 kot, tp ko tdo dulu kt rmh sblm dtg skola agama. hahaha.

dari dulu lagi aku dh nmpk ciri2 kedoktoran dlm diri ko. mgkin cume ko je yg xperasan. keterujaan ko belajar Bio mendorong ko nk jadi sebahagian dari dunia perubatan. gaya ko marah kwn2 kite yg isap rokok. fuh! sungguh garang. mmg patut ko jd nurse skrg ni. hehe.

aku suke dgr ko bercerita, sgt seronok ok! yg paling best ko pnye "gelak", xde sape boleh lawan. hehe. mmg sronok la dgr ko brcerite. sgt bersungguh2 ok! sbb tu aku slalu suruh ko bercerita dan aku jadi pendengar yg setie. satu kepuasan bagi aku juga untuk mendengarnye. hehe.

sebenarnye ade 1 bende aku rahsiekan dr pengetahuan ko. aku takut nk bgtau ko sbb waktu tu mmg xsesuai untuk aku bgtau. aku akn bgtau lpas kite jmpe klau ade mase, InsyaAllah. aku pun dah lme xjmpe ko ni. rndu nk dgr ko pnye gelak secara live! hehe

aku nk ko tahu, ko la satu2 nye kawan yg aku xrase boring bile bersembang. ko fun, sweet, bersungguh2, boleh bwak bersembang dan yg paling penting, aku sangat selesa kawan dengan ko.

skrg ni dah xmacam zaman kite skola dulu lagi. aku dlm dunie aku, dan ko dgn dunie ko. kite hidup dalam dunie berbeza. hnye telefon menjadi meneman buat masa ini. kite dah menghampiri ke dunie rumahtangga. tiada lagi perjumpaan lepas ni. masing2 dah mulekan hidup baru yg masuk ke gerbang berumah tangga.

Lepas ni ko dah jadi milik orang. mungkin dah xmcm dulu kn. walaupun pasni ko dh xboleh nk itu dan ini, tapi 1 bnde aku nk minta dari ko, walaupun ko dah kawin, harap ko xlupekan kitorg ea. keep it touch smpi bile2 k.

the last one, aku nak ucapkan terima kasih kt ko sbb sudi jadi kawan rapat aku sejak dulu smpi hari ini. terima kasih sbb sudi jadi peneman aku bile aku boring, aku ade masalah, n mcm2 lagi. terime kasih sbb sudi cerite hal ko kt aku. terima kasih sbb jadikan aku pndengar tetap ko.

terima kasih sbb ko percaya kat aku.



p/s : Salam sahabat .................

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S