}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 13, 2012

less then 4 month

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, saya dah bertunang dengan insan yang saya cintai, kasihi dan berjanji akan hidup bersama selagi jasad dikandung badan. InsyaAllah. 15 sept yang lalu saya dah bertunang dengan cik tunang saya. alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun lambat sampai skit sbb byk berhenti. maklumlah, ade anak kecil n bawa orang tua. banyak skit la karenahnye.

setelah dibincangkan, sebulat suara, insyaAllah kami akan di ijab kabulkan pada awal march tahun depan. kalau ikutkan tarikh hari ni dah kurang 4 bulan dah. n it keep moving forward. persiapan dah dimulakan. cume takat pada2 la dulu. nk all out tunggu 2 3 bln la. nnt awal sgt pulak.

masalah tetap masalah. itu lah, ini lah. sampai bile2 pun die akan datang pada kita. yg kita boleh buat hanya menanganinya sebaik mungkin. bab masalah ni, tarikh dah kurang dr 4 bulan. persiapan perkahwinan ade yang dah buat ade yang belum. soal exam aku yg akan menjelang tiba xlama lagi. dengan kunci rumah xdapat2 lagi dek owner rumah yang lembab, buat kan aku sedikit runsing.

KAHWIN+EXAM+RUMAH=MASALAH

tapi tu semua bukanlah penghalang untuk aku teruskan majlis ni. mcm aku cakap la. masalah tak boleh dihindari, sebaliknya ditangani sebaik mungkin agar ia bertukar ni`mat. insyaAllah.

papepun.. semua keputusan hendaklah dipersetujui oleh dua hati akan situasi win-win dapat dicapai. insyaAllah.

p/s: Sorry, picture is not allowed. TQ :)

3 comments:

mimi adimzam said...

melepas dah saya :(

ZoOLhEaLmE said...

rugi la awk.... dulu sy nk kt awk, awk jual mahal.. kn dah melepas.. :P

мyΞ'™ said...

alalala..suwitnye

all the best!!!
insyaAllah semua bjalan lancar!!!

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S