}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 4, 2011

Lagi tentang FaceBook

Assalamualaikum...

ok, smlm cite psl facebook. so, hr ni pun nk cite psl FB gak. lagi bnde yg xpuas hati dgn user FB ni. nk tau ape?

"What`s on your mind"

bukan ayat ni yg aku xsuke. aku xde masalah lgsg dgn ayat ni. tp, aku ade masalah dgn org yg tulis post yg berdoa kpd Allah dalam FB agar Allah SWT dapat dengar. apekah? kenape lah nk bgtau satu dunia yg korg berdoa dgn Allah SWT. kenape????? aku naik heranlah dgn bdk2 cmni. ape yg nk dibuktikan agaknye ye. ish3


lg 1 bnde yg aku kurg gemar adalah melihatkan kite ni baik gile. anak yg sungguh baik terhadap ibubapanya. ayat puitis aku suka, tp jenis ayat sndiri, yg berbentuk.. ewwww! baiknye la ko ni kan! klau ko baik cmne skalipun, xpyh la nk bgtau kt FB tu yg kite ni baik. yg lagi best, klau ade org reply "sejuk ibu ko mengandungkan ko" mst die puaskan dpt pujian yg cmtu.

hoho! no need to show off lah!! tambah menyampah ade la .. ewww! buat baik xpyh bgtau org lain. tangan kanan derma, tangan kiri pun xtau. ish3

ok.. so far aku bengang dgn bnde2 cmtu la. lain mgkin belum masanya nk bgtau kt sini.

ok, sekian!

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S