}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 21, 2011

I`M JUST 23 :P

Assalamualaikum...



pukul 12 tgh mlm, genaplah umo aku 23tahun. kejap je kan, last year baru je 22. skrg dah 23 tahun. dah tambah setahun. makne nye hayat aku telah kurang setahun. 

23tahun, suatu usia yang makin mematangkan aku dlm membina usia. berani untuk buat keputusan sendiri. kejayaan atau kegagalan adalah pasti. apapun aku harus terima dgn redha.

mengenai esok, suatu keputusan yang aku harus dengar dari mulut boss. actually, aku dh ada sorg kenalan utk tuka suka sama suka dr KL ke CBJ. niat tu aku harus sampaikan esok hari pada boss, 1 keputusan yg harus ku dengar. harap2 dihari ulang tahun ku ini, aku akan dapat jwpan yg aku nnt selama ini. suatu jawapan yg mengubah hala tuju ku.

jika jawapan nya " Yes, awak boleh tuka" itulah hadiah hari paling bermakna dalam hidup ku.
jika jawapan nye "No, awak kene stay sini" tu la gift paling sedey pernah aku dpt dihari jadiku.

"Ya Allah, kurniakan lah aku kekuatan untuk memberitahu hal ini kepada bos aku. lembutkan lah hati boss boss ku untuk menerima penukaran ku dari KL ke CBJ untuk mengubah hala tuju ku. Amin "

Segala nye bertitik tolak esok, harap2 semua berjalan lancar. Amin Ya Allah Amin Ya Rahman Amin Ya Rahim.



P/S : mama hadiahkan aku 1 set pakaian pejabat. aku akan pki esok ke office. harap brg2 tu sume bagi aku semangat dan tuah untuk berdepan dgn kenyataan. kakak td dh celeb bday aku. blanje KFC pon jadilah. Thanks All, doakan kejayaan aku esok. harap2 esok adalah hari yang paling bertuah dalam hidupku. Amin

2 comments:

мyΞ'™ said...

happy birthday dedekkk!!!!!!!!!!

ZoOLhEaLmE said...

tq mai. nak hadiah!!!!!!!!! :p

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S