}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 22, 2011

23 tahun 1 Hari (mengejar matlamat )

Assalamualaikum ..

hari ni umo aku dah masuk 23tahun 1 hari. cepat je mase berlalu kan. FB pon brsepah2 org wish bday kt aku. tqvm to all da wishes. thanks to FB too yg telah mengingatkan kwn2 ku akn tarikh lahir ku. hehehe. dpt call free pon last minit baru nk gune. kt office smlm sgt bz. blah pagi ade training, blah petang plak ade meeting, habis meeting dh dpat pkl 6.30 dh. hadoi. badan dh leih. pas solat maghrib bru nk start call org.

fyi, aku ade kembar. kembar tarikh je, tahun lain. hehe. sepupu aku 2tahun mude. spe lagi klau bukan si Syafadzila tu. yes, yg aku pernah ckp dulu tu. die skrg kt Tuscon Arizona. so, kami xboleh la nk celeb bday kami same2. just tinggal kan note je la kt FB die. bile die blk nnt aku celeb lagi dgn die wluppon dh lewat. hahaha

Teringat aku mase kami celeb same2 dulu, p Mines, then p Bukit Cahaya Sri Alam, then p Jusco Bukit Raja. puas la jgk berjalan. huhu. ok, this year igt nk buat tournament dgn sedare mare la. hrp2 mereke nk join je. mst best main dgn sedare2 kan. huhu.

ni la text yg die bg kt FB aku. hehehe
"Abg ijul!! selamat hr lahir kembar!! hihi..semoga sentiasa dilimpahi rahmat Allah..
kirim salam pd keluarga ye..  :)"


ok, misi semlm, ckp kt bos tntg hasrat hati aku. aku dh bgtau yg aku nk tuka kt cyber n dah ade org yg sudi tuka dgn aku. bos aku xde plak terkejut, xde ckp no, xde ckp yes. mcm xde bnde la aku ckp ape. bunyi mcm xkisah je aku nk tuka, tp die ckp die nk jumpe dgn bdk yg aku nk tuka tu dulu. harap2 budak tu pon nk la dtg sini jmpe dgn bos aku. huhu. ok, bos aku harap2 sgt lepas, skrg big big boss aku. die yg akn melepaskan aku secara total. pon harap2 ssgt2 dpt tuka. aku dah sediakan ayat utk aku goreng klau die nk jmpe aku. huhu.

" Ya Allah, mudahkan lah urusan pertukaran hamba-Mu ini. Amin Ya Rabbal Alamin "

P/S : Mengejar misi yang 1 agar dpt direalisasikan

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S