}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 14, 2011

Hari Ahad pon nak buat hal ke ??

Assalamualaikum

mood yg cukup penat. lagi kes motor. hadooooooiiiiiiiiiiiiiii. hari ahad pon die nk buat hal ke??

dear motor,

fyi, pada hari ahad, kedai motor tutup, sila buat hal hari lain.

actually, hr sabtu baru je p kedia motor, nak solve moto pnye prob, solve utk 1 hari je, then stil buat hal jgk. hampeh!! yg ni plak, buat hal hari ahad, kedai mane yg nk bukak.

nk dijadikan crite, tayar dpan moto aku bocor, pagi2 nk p kdai je, tgk dah xde angin, hampeh sungguh. mama n ayah blk dr knduri kawen mengadu la, dgn hahrapan dpt simpati. tapi malangnye, skit simpati pon xdpt. dah   mereke suruh aku p cari kdai moto.

ok. memandangkan tayar dpan yg bocor, decide utk tuka sndiri je. klau tayar belakang jgn harap nk tuka. p kdai bli tiup. seb bek ade kedai yg jual tiup moto. dgn langsung xde pengalaman menukar tayar, p la aku operate tayar tu sorg2. abis tool ayh sume aku kluakan, dgn harapan dpat membantu. huhu.

adik aku yg tau tuka tayar xnk join aku buat, die p basuh moto plak. xpe2, aku nk try sendiri tuka tayar ni. belagak seh. mule2 skru, then kuakan tayar, then kuar tiub, then check tayar, then masuk tiub baru, then masukkan tayar blk, then pam tayar, then siap la. wah! akhirnye. lege rasenye. dari td fikiran nk cuti EL esok brtuka mnjadi kerje je la.

ok, process menukar tiup tayar mengambil masa 1jam15minit. cepatkan. hahahaha. haram sungguh!! lambat gile la!!!! mau kene lempang klau jadi pekerja kt kdai moto. klau kt kdai plg lmbat 20minit la utk tayar dpn. cube korg bygkan klau aku tuka tayar belakang. agak2 brape jam pulak ye????? hahahaha. hampeh!!

ok. dah lpas 1 bab. 1 bab lagi utk esok. dgn berbekalkan lampu yg malap, singal yg samar, bateri yg agak hampeh, tayar yg aku tuka sendiri, aku akan runner dr Banting ke KL. ye, Kuala Lumpur OK! doakan aku utk sampai ke KL dan pulang semula ke banting dlm keadaan selamat ye kwn2. :)

oklah. nk tdo ni. esok nk bgn awl. nite korg.

P/S : belajar lah bende baru, kelak akan membantu. :p

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S