}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 1, 2011

BUNTU

assalamualaikum semua ...

lame dah x tulis something. sbb xde bnde baru pon nk bgtau. masih mcm dulu gak. hidup dlm buntu. xde kesudahan. xde bnde yg best. n xde bnde yg nk aku target. just follow je care hidup yg skarg ni. lame aku xgembire kan. hidup diselubungi kebingungan. bile la agknye aku nk bagahie. bkn xbahagie skrg ni. dgn family cukup bahagie. tp dgn life mase depan. mmg xnmpk bayangan ape aku nk achieve.

laluan mase depan, lalu la dgn aku agr aku bley pick ko.

buntu dan buntu dan buntu. bile la nk xbuntu. dah itu je msalah yg ade. klau dh solve mslah tu, bley la jgk aku crite bnde lain. so far mmg crite tu je aku nk bebel.

dgn project yg aku buat, mmg mcm mangkok!! aku dh mule benci. menyampah gile akn kerje part time aku. hobby aku mmg blk kg. update, skrg cuti seminggu. confirm blk kg. if anda dah xtahan dgn perangai sy yg suke balik kg, sile pecat sy. ok!

dah xtahan rasenye nk dok bandar ni ha. dr dulu sgt2 dah fxxk bandar ni. sgt2 xelok utk pembesaran anak2. tp, inilah hakikat yg perlu ditelan. damn!!

ade org nk tuka. tp die keje shif la plak. aku ade migraine, tdo kene cukup n terkawal. phm2 sudah bdk2 keje shif ni mcm mane die pnye tdo. bkn ngade2 tp kenyataan. klau xpakse tdo pon pkl 4pagi dh sakit kepale dgn sendirinye. so, say no to shift hour. melepas sudah.

ape yg nk aku tekankan kt sini. AKU MASIH BUNTU. no buddy can help me. kebuntuan aku menyekat nafsu ber blogging aku. DAMN!!!

P/S : mmg xkn crite bnde lain selagi aku masih buntu. klau ade crite lain pon mmg x all out la ..

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S