}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 2, 2011

Tapi Kenapa??

Salam ...

pagi2 bute ni just nk meluahkan smething yg sedikit mengecewakan la jgk .. mengenai sindiran ..

ok .. straight to da point! .. kite just nk bg nasihat/peringatan je kt FB tu, utk sume org jgk .. tp sbaliknye, kite pulak yg di sindir .. perli la .. aku tau, aku blum cukup baik utk jadi contoh .. mmg aku ni xalim pon .. tp, asal post bnde yg berbentuk nasihat je org akn perli kite balik .. kenape dgn dieorg tu? aku tau la aku bukan GOLONGAN TERPILIH yg boleh post ayat sedemikian rupa .. tp salah ke klau kite saling igt mengingati antara 1 same lain .. kate "sharing is caring" .. aku plak yg kene .. biase la.. ORG KITE .. mane bley org jahat cm aku ni nk buat baik skit .. klau dlm group gangster tu, org yg nk berubah tu la di hina/ ejek .. kan3 .. xpe la .. mulut org .. bia la die ..

Kalau yg post ayat2 sebegitu rupe org yg alim, pakai tudung. skola agama, pki songkok .. xde plak kene perli .. tp org yg biase2 mcm aku ni post bnde baik je .. kene perli .. langsung x support aku buat bnde baik .. bkn kah Allah telah berkata "Berpesan2 lah kamu pada kebenaran" ... salah ke aku nk pesan bnde baik kt kawan2 diluar sane ??

so, terpulang lah kpd org diluar sane nk kate ape .. jnji aku nk berubah kpd yg lebeh baik lagi dr sebelum2nye ..

P/S : " katakan lah benar walaupun pahit "

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S