}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 2, 2012

Welcome 2012

Assalamualaikum....

1 January 2012, bermulalah lembaran baru dalam hidup kita semua. mula menghitung hari demi hari yang akan kita lalui. naskah lama dibukukan dan terpahat dlm sejarah hidup. memikirkan jalan cerita yang akan dilakar pada tahun ini.

kesilapan perlu dielak, persediaan mesti dibuat, perancangan harus diatur rapi agar jalan cerita yang bakal dibina membuah kan hasil yg meyakinkan semua pihak.

sebut pasal azam, mcm biase la. tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya. bila berazam, jgn ambil mudah. jadikan azam suatu tekad yg harus dikejar. mencari matlamat untuk dicapai dan dipersembahkan pada dunia sebagai bukti kejayaan kita.

usah ragu usah khuatir dgn ketentuan illahi. semua yg berlaku ada hikmahnya. tumbang sekali xbermakna kita tidak boleh bangkit. orang yang kalah adalah orang yang menyerah kalah sebelum mencuba.

jodoh pertemuan ditangan tuhan. sekuat mana cinta kite, sehebat mana kite rancang, selame mane kite tunggu, sejujur mana perhubungan kite, tapi kalau Allah kata itu bukan jodoh kite, kite xkn bersama si dia. maka, berdoalah kepada Allah supaya ditunjukkan jodoh yang sesuai dan diredhaiNya.

semoga dipermudahkan segala rencana yang bakal diatur untuk tahun ini. jgn alpa dan lena dibuai rencana. sulamilah ia dengan keredhaan Allah yg maha esa. kelak akan bahagia. InsyaAllah... Amin





No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S