}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 10, 2010

GILE BOLA !!!!!!

SALAM ...

mlm ni nk share tntang minat aku .. " saye suke main bola .. hari2 saye main bole .. cikgu sudah tido .. mari kite main ... yeeeeeeee " dipetik dari filem masam manis ..

lebey kurg cmtu la minat aku kt dunia bola sepak ni .. walaupun badan aku sgt comel, tp aku suke sangat main bola .. dulu time dudk kampung .. boleh dikatekan hari2 aku main bola .. xkire demam xdemam .. kadang puase pon dok timbang bola kt laman rmh .. sume sgt ...

tp skrg dah dok bandar ni .. nk sepak bola pon gune duit .. mase pon suntuk gak ... money lagi .. sng cite .. sume gune $$$$$$$ .... camne la aku xtambah shomel, dh kurg bersukan dah klau nk dibandingkan dgn dulu yg hari2 beriadah .. skrg ni klau hari jumaat .. aku btul2 rushing blk kg semate2 nk main bola .. n sanggup blk KL hari isnin pagi sbb hari ahad petang stil nk main bola .. klau smiggu dpt main 3x dah kire ok la jgk .. kua peluh .. free plak tu .. hoho .. what a wonderful of football ...

kadang cam obsess pon ade jgk .. majalah bola .. jersey .. kasut .. totally pasal bola .. aku lagi suke penat kejar bola klau nk dibandingkan ber jogging .. same gak nk kuakan peluh .. wlupon aku xterror sprti ronaldo, tp skill aku bwh skit je dr rooney .. skill ade la jgk .. cume stamina je kurang .. hehe ..

tu la yg aku nk smpikan tntg obsess ku dlm bola sepak .. so, jgn igt org secomel aku xpandai main bola tau ...hahaha ..

p/s : Join Eastkandar FC sejak 2008 .. so, sape2 nk ajk friendly, bley la register ye .. hehe ..

k la .. nk tdo ni .. esok pagi2 nk rushing balik KL .. krja gila demi bola sepak yg kucintai .. (cari pasal namenye ) .. huhu .. k .. maju lah sukan untuk negara .. !!

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S