}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 6, 2011

OFFLINE beberapa hari

Assalamualaikum....

Hari ni hari yang agak kurang bernasib baik utk aku. susah nk ckp. semenjak menghampiri mase tu, tme tu la Allah nk uji kesabaran aku. sabo2.

Actually, My handphone lately ni mmg suke buat hal. memory card pon dok request format je. bateri pon cepat je nk abis. xtau la nape. tu xkisah lagi la. yg dikisahkan sekarang ni, no Maxis aku. pagi td xbley nk detect plak. dok NO SIM je. try gune sim Maxis tu kt hp lain, same jugak NO SIM. tukar sim card lain ke hp. ok plak. ade je signal. so, maknenye skrg ni, sim card aku la yg problem. damn! mane la plak nnt cari Maxis center ni. hadoi... menyusahkan btul la maxis ni.

Satu hal lagi, dlm prosess menukar nukar sim card ni, aku terformat plak memory card aku. damn!! abis sume gambar Mya Mucuk dalam tu. seb bek sblum ni aku ade simpan copy dlm pc. harap2 ade lagi la hendaknye. takut gak klau dah terbuang. huh!

Handphone ade 2, 2 2 xbley pakai. hadoi!! harap2, cepat la CDMA punye line utk aku nnt. huhu.


P/S : Sabar En ZooL, lagi 20 hari lagi..... ^_^

2 comments:

N.O.L.I.D said...

my mucuk tu saper??kui3

ZoOLhEaLmE said...

my niece la. bkn my gf ok! hahaha

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S