}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 22, 2011

Bermalas - Malasan

Assalamualaikum ...

Tahun ni aku cukup kaye dgn malas. malas itu, malas ini. yg paling malas, nk update blog. bkn xde mase, tapi perlukan mase yg lebey dgn situasi yg menyenangkan utk bercerita. nk mengarang kt office mcm xsedap plak. duduk kt tmpat org lalu. klau org lalu then usha blog aku cmne. x ke segan aku nk menyambung ayat2 manis.

ok. kt office xboleh, so kt rmh plak. dah try dah. tp xboleh jugak. rmh sini ade mase, tp mcm tajuk entri ni la. malas sgt2 nk mengupdate nye. klau balik kg, lagi la xsempat2. mmg bz klau blk kg tu. bkn bz ape. dok buat tu buat ni. bersukan nye lagi. klau malam, kami ade sessi "movie time" bersame kluarge. dgn brbekalkan monitor 20inci je, aku layan movie 1 family. mmg syok la. xkisah la cite ape pon. jnji layan movie. layan punye layan dah pkl 12tgh mlm. then layan fb plak. kdg layan youtube, then layan game jap. klau ade bola, layan streaming. smpi kol 3 4 pagi baru tido. mmg mase tu sgt2 compact bagi aku klau kt kg. setiap saat dimanfaatkan. kdg2 je tdo ptg.

so, blog ni mmg dah xtau nk tulis ape dah.sgt2 malas. huhu

P/S : mmg xtertunai la azam tahun baru aku pasal blog ni. huhu

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S