}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 10, 2010

Malam Raye ...... pending

Salam .....

esok nak raye ni .. barang2 ayh xbli kan lagi .. camne? .. aduhai saleha .. tolong abg buleh?

9/9/2010 .. pagi ..
anta adik p check doctor .. baru baik dari denggi .. huhu .. sian adik aku .. dh 2 kali kne denggi ..

adik : camne doc?
doc : sume ok .. kamu boleh raye sakan esok ..
adik : yes!! masih doc .. ^_^

pas adik dh check ..

aku : weh! jom pusing 1 pekan .. aku xshopping lagi ni .. huhu
adik : jom2 .. aku dh sihat dh ..

mulekan langkah shopping dgn bismillah dgn harapan xlari bajet .. huhu

1st skali .. tlg usha kan kasut ayah .. lokasi .. BATA sudah .. hehe
pastu 2nd BATA lagi .. byk yg bley tahan .. just survey kan utk ayah je ..

pastu ..

aku : bang, brape hrge songkok ni bang?
bro : 45 .. bleh kurg lagi ..
aku : brape?
bro : 35 ...
aku : bungkus kan skilo ye bang ..(ne ade songkok skilo) ..
(harap2 muat la songkok ni utk ayh) ..

selesai 1st task blikan songkok utk ayah ..

next task ..

shopping slua aku .. done !! harge arond RM10RM250 .. hoho .. abis duit den ..

adik, jom balik ... jom !!


mlm raye ..

sume sebok dgn kemas2 skit ape lagi yg blum dikemas ..

pas ayah blk dari surau utk bayar fitrah n takbir ...

jam menunjukkan 10malam

aku : jom siap2 .. shopping last minute !!
ayah n mama : jom2!!
adik2 : jom2!!

dgn brsahaje pn p la pekan ..

wow!! pe hal plak jam ni .. seb bek kami kene jam skit je .. sbb kami bawak roti .. bleh hindarkan dari jam .. (tips kesesakan lalu lintas) ..

1st lokasi .. BATA .. hehe ..
cam yg pagi td aku buat la .. pg td just survey .. yg ni nk suggest plak kt ayah n mama skali ..

mama dh brkenan kt 1st BATA .. ayah xde size plak kt 1st BATA ..
jom p 2nd BATA ... kot2 ade size utk ayah pulak ..
finally, ade gak size utk ayah .. mama plak xde yg brkenan kt 2nd BATA ..
aku pn p bayarkan ayah pnye kasut .. mama xde kasut lagi .. so, p la blk kt 1st BATA ..

ALAMAK!! dah hampir tutup?

aku : tok! tok! tok! .. bukak lagi x?
kdai : dah tutup .. esok2 ..

aduhai saleha .. kdai dh tutup la .. xbley ke ko tlg bukak 2 minit je?
kesian mama xdpt bli kasut .. :(

xpe la mama .. esok2 pn buleh bli lagi kan ..

dgn berbekalkan roti yg masih ade, jln pn lancar je .. xde trlibat dgn jam yg extra ordinary tu .. blk dgn hati tenang .. huhu

tdo almost kol 3pagi .. sbok on9 .. hehe

nite!!

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S