}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 23, 2010

Tapi Sampai Bile ........... ????

Salam ..

skrg sume entry aku xde yg gmbire .. name pn msalah .. sume nk diluahkan .. trpulang pd sape yg nak bace ..

aku nak cite pn xtau cmne nk start .. sume tentang kehidupan .. macam mane nk bina sebuah kehidupan yg serba serbi mencukupi .. mudah .. tanpa banyak fikir ..

klau ikutkan tu sume mmg lumrah kehidupan .. soalnye smpi bile aku nk bina kehidupan yg xdihimpit camni .. boleh x aku lari dr sume ni ..

klau boleh aku nk cepat2 bina sebuah suatu kehidupan yang dianggap OK ... segala2nya ada disitu ..

perlu ke aku tinggalkan dunia lama .. dan bina satu lagi hidup baru .. untuk kehidupan yang lebih selesa dan aman ... ? tanpa tekanan hidup ? ...

nak ditinggal sayang .. x ditinggal merana ..

umur masih muda, harap sempat la utk kecapi ape yg aku nk sblum terlambat ..

ntah la .. hanya masa dan takdir yg akan menentukan ..

YA ALLAH, KAU PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSAN HAMBA MU INI ....

:(

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S