}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 27, 2010

wHen I tAlK AboUt FrIeNdS ...

salam ..

entry kali ni bunyi sedey la skit .. mcm2 bnde sdey br laku lately .. ( mcm2 la sgt ) ..

sume pasal kawan .. kdg aku tr pk .. die prlu kite tme die susah je ke ?? .. dh senang .. dh bahagie ... lupe kt kite ..

sedey bile mengenangkan kawan2 yg camtu .. bile ditanye ..

saye : npe dh lme xdgr cite .. sms .. call .. ?
kawan : skrg bz la .. xde mase nk bla bla bla ..

persoalannye .. betul ke bz ?? .. smpi xbleh rply msj ke ?? .. bile mase x bz nye tu ??


pengertian sahabat/kawan karib dalam istilah hidup saye .. (saye ?? bkn aku ke ?? pape je ) ..

seorg insan samada lelaki mahupn pompuan yang boleh susah sena dengan kite .. keep in touch walau jauh mane die berada .. ambil berat antara satu sama lain .. boleh simpan rahsie kite dgn selamatnye tnpa diketahui org lain .. boleh terime ape kite nasihat .. redha dgn ketentuan .. n bende2 baik yg lain .. (byk btul?? mmg ssh la nk cri sahabat sejati camni .. ) ...

kawan .. beribu pon kite boleh cari .. tp sahabat sejati .. brape byk yg ad kt muke bumi ni ..

trpulang la pada kawan .. smada nk kawan atau tidak .. yg pntg aku gembira dgn family aku sndiri .. trimas to my family sbb buat hari2 aku ceria tnpa kawan2 lain .. igt .. kawan ilang bley ganti .. tp family .. tu je la kite ade ..

cmne la nk cari kwn yg bley senang susah same kite .. susah btl la .. ade x kawan kt lua sane yg bleh susah senang dgn aku ?? ... entah la ..


en blog : xpe la en zul .. klau xde org nk kwn dgn awk .. en blog bley teman kan .. kite smbang pape yg en zul nk smbangkan .. sy sedie membace ..

en zul : hmmm ..

^_^


p/s : teringat lagu teman sejati by brothers and kawan by inteam .. bile dgr .. syahdunye klau dpt kwn cmtu .. huhu

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S