}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 25, 2010

KeNaPe sAyE SuKe nAk bLi bUkU ??

salam ...

asl nmpak buku best skit je, trigin sgt nk bli. td tgk online katalog, byk pulak yg best2 .. sob2 .. wet xde lg .. plg baru aku bli "PERUBATAN ISLAM DAN BUKTI SAINS MODEN". buku ni menceritakan bukti2 dan kaedah2 care berubat mengikut landasan islam dan dikaitan dgn fakta2 sains.

plg aku suke buku2 DR Danial Zainal Abidin. kebanyakan buku2 beliau, mengenai sains mengikut islam. sape slalu tgk/dgr die ceramah die tau la. mmg best. penuh yakin klau die cakap. lg2 mmg aku minat pasal sains ni .. mmg syok la!!

aku mmg suke bli, tp kurg suke membace. buku tu pn xsmpi stgh pn aku bace .. xpe2, slow bace .. klau nak jd ulat buku, kene la bace slow mcm ulat gak (ap pnye statement la) .. hehe .. papepun, membace jambatan ilmu .. huhu

"selamat membace"


aku pnye dh edisi ke-10 dah .. lg upgrade!!! huhu

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S