}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 8, 2010

teringin p tgk negare org ..

salam

hr ni aku usha blogger2 pnye blog .. then terbace la 1 entry blog ni .. bdk oversea pnye .. student malaysia yg blaja kt lua negare (London kot).. skrg die tgh cuti sem (die kate la) tp die smpat melancong ke Turkey .. aku cube bygkan diri aku jd die .. klau la aku kt lua negare .. mst best kan (soh blaja tggi2 mls ) .. tgk negare org .. culture .. language .. lifestyle .. communication .. mst seronok kan ..




budaye kite dgn budaye negara lua lain, sgt lain .. jepun pntg kan masa, singapore kebersihan ... serius terign nk p lua .. dkt2 pon jdlah .. idop kt perantauan utk beberape thn .. WOW!! amazing sungguh!! .. try to survive kt negera org .. komuniti kite pn skit je .. alangkah bahagienye dpt p stay kt negara org 4 a while time (ujan batu negare org, ujan batu negeri sndiri, lbih baik negera sndiri).. smpi jeles aku tgk bdk2 yg blaja kt lua .. kwn aku ade la dlm 6 7 org yg kua ( expecially kt asan n fais) .. skrg .. aku target .. aku nk p tunaikan haji/umrah ... smbil tgk culture org lua .. doakan la aku dpt tunaikan haji suatu hari nnt .. ni`mat yg xterhingga menanti aku kt sane .. Amin ya Rabbal A`lamin ..

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S