}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 25, 2010

teringat hari2 menunggu panggilan lapor diri di TM ..

salam ..

bile aku dh keje skrg ni .. trkenang aku hari2 yg berlalu nk dpt pnggilan lapor diri dr TM, pakcik aku dapat tau yg telekom ade nk ambk staff br utk projek HSBB, pakcik aku deal kan la dkt kenalan die kt TM ni, then die soh aku anta resume by hand kt GM. isnin aku anta ..selase TM call soh dtg hr rabu .. rabu pn aku intrvw .. disebabkn mnat yg mendlam kt TM ni, aku tgk pic telekom ayah aku, aku trigt TM, aku lalu dpn menara TM, aku terigt TM.. hampir 7bulan berlalu tanpa jawapan dr TM, rase sedey la jgk kan .. cm dh xdpt dh .. tetibe .. kring!! kring!! "en Zul, sila datang ke menara TM untuk mengambil surat lapor diri" senyum sokmo la aku tme tu .. hahaha .. berbaloi - baloi jgk aku tggu selame ni tanpa cari keje lain (padahal malas hehe).. wlupn aku trpkse postpone lapor diri tu(hr ni xpdt surat esok lapor diri, mane sempat beb) .. td aku happy .. =)



ni nk cita skit la ni .. dari dulu lg aku mmg terign sgt nk keje TM ni .. actually ayah aku pn TM staff gak dulu (mane kuah tumpah kalau x ke nasi) .. jiran pn rmi gk yg staff TM .. dieorg keje x complicated .. dr situlah datangnye minat nk jd seorg staff TM ni .. huhu .. now, here i am .. as a STAFF TM .. i proud of U .. trime kasih kt TM sebab bg peluang kt saye utk kerje dgn TM .. "TM, THE BEST EMPLOYER EVER!!"

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S