}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 29, 2011

eeeeeee .. geramnye aku!!!!!!!!

Assalamualaikum ...

kenape aku ckap mcm tu? sebab bdk2 Indon. die telah sedut duit kawan2 aku. aku xsalahkan klau dieorg ni kawan dgn bdk2 indon tu. tp yg aku geram, dieorg xsedar2 ke yg bdk2 indon ni cume sedut duit korang je. duit bkn main lagi habis dgn bdk2 indon ni ha. member sndiri xnk belanje. bdk2 indon tu gak yg korng berhabis duit. simpanan korg ntah kemane lah. last2 sape yg untung? 

aku kesian kt korng. tp korg yg xtau nk kesian kt diri korg sndiri. masih xsedar ke? aku nasihat ko kate die ok lah itu lah ini lah kesian lah. ape itu semua?? klau hari2 ajak kluar makan, pastu mkn tmpat mahal2, x ke ambil kesempatan nmenye. korg masih x fikirkan. 

ape lagi la aku nk ckp kt korg ni. nk tolong bkn itu caranya. rmi lagi aweks Malaysia yg korg boleh adjust. aku tau korg sunyi, tp tlg la jgn golongan mereke ni. sedut duit org je taunye. dieorg gunekan korg je kt sini. fikir masa depan, bukan keseronokan didahulukan!

ok, bley dikatekan semua mmbr2 aku yg keje kt tuttttt ade aweks Indon. sangat geram ok! ape ke sengal la dieorg ni dok pilih awek indon. dh xde awek melayu untuk ditackle ke? tau la duit korang, tapi satu kerugian besar la klau ko habiskan duit2 ko untuk aweks yg kesudahannya bukan untuk kahwin. mgkin korg xde calon lagi untuk kahwin buat masa ni. tp salah ke buat simpanan utk masa depan. untuk korg jugak. hadoi, xabis2 bdk indon buat hal kt sini. naik bengang gile plak aku dgn dieorg ni la. 

Hai la kawan, cmne lagi la carenye untuk aku sedarkan diri korg ni. harap2 korg jmpe la cinta sejati rakyat Malaysia. Amin.............

quote : buatlah pelaburan keatas bakal Isterimu

No comments:

Linkwithin