}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 13, 2011

SMK Telok Datok .. Saye sayang kamu

Asalamualaikum....



hari ni nk cite psl bekas skola aku, iaitu SMK Telok Datok Banting. actually tetibe nk tulis entri ni sbb baru je td, belek2 FB, then trnmpak SMK Telok Datok. then ade link blog skali. try click la kan .. then klua la segale macam kenangan terpancar dlm memori ni ha. trus je menulis di Blog ni. hehe

bile lihat 1 per 1 cikgu2 yg pernah aku aku dulu, rase nk je kembali ke zaman tu semula. sgt2 best blaja Math la. klau math moden tu paling best. yg aja cikgu halijah n cikgu maizatun. 2 2 cikgu yg smooth je aja, tp masuk. klau cikgu suruh siapkan keje on da spot, kami sembang. cikgu lalu sebelah je buat2 tanye. cover line. cikgu dah grak p tmpat lain smbung borak lagi. hahaha.

klau Add Math plak, cikgu Mariam. sgt2 best die aja. tme die aja masuk je. klau dlm class tu an da spot la bely jawab. ade la idea nk buat, tp tme exam xmasuk plak. hadoi. cmne ntah. hahaha. cikgu Mariam cikgu yg sngt tegas. tme class die, die nk sume student ade dlm class. xde la ckp nk sukan ke nk p blk kaunseling ke. jiwa pendidik tu sgt terserlah la kate org.

utk Lukisan kejuruteraan plak, sgt2 best. kami hanya ada 8+1 org plaja sahaja. mmg superb class tu. hahaha. f4 cikgu Chia yg aja, f5 cikgu Adzlina yg aja. dgn cikgu Chia, die blur2 alang. klau ltak marker kt white board mmg lame. huhu. die hold marker tu smpi tau ape yg die nk tulis. Klau cikgu Adzlina plak, die yg buatkan semua projek2 LK kami. best kan dpt cikgu mcm tu. mst korg jeles kan. mane ade cikgu yg buatkan keje ank muridnye. projek plak tu. hahaha. dgn cikgu Azlina ni jgak aku dpt p Peringkat Negeri utk pertandingan Lukisan Kejuruteraan. thanks cikgu Adzlina.

utk cikgu class aku, cikgu Noraini Mansor. cikgu yg sgt2 lemah lembut. mengajar bdk2 skola menengah mcm aja kanak2 tabika. mmg baik cikgu tu. sgt2 terima kasih aku ucapkan dkat die sbb byk sabar dgn perangai kami. aku Wakil Class dulu. harap2, sepanjang sy brkhidmat jadi wakil class ni sume brjalan dgn lancar la ye. hahaha. pdhal ikut ponteng class. hehe

untuk cikgu2 kaunselor ku, cikgu Aznora n cikgu Ibrahim, 2 2 ni lah yg byk bagi aku peluang untuk mengumpul sijil2 ku. dgn unit ni aku join kursus "Birotata Negara", unit ni gak bagi aku kursus "Bina Insan", "Kiosk Kerjaya", "SKOR A Berita Harian", dan segale macam jenis seminar yg dah aku pegi termasuk seminar dgn Amalina 17A tu, seminar lebih, pandainye x hahaha.

Fuhhh!! mmg xkan habis la klau crite 1 1 pasal cikgu aku. sume nye aku sayang belaka. xde yg xberjasa kt aku. hehe. thanks to all cikgu yg pernah mengajar aku. kerana kamu, aku tak kan berada di sini. disini la sgt. hahaha . 


P/S : ni text hari guru ke ape ni ea? hahaha

No comments:

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S