}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 21, 2011

Sepintas lalu

Assalamualaikum ...

secara am nya, sy sedang dilanda malas. dan secara rasminya, sy ishtiharkan sy memang malas. hahaha. sgt2 mls nk menghapdate belog. ade mase utk mengapdate sabtu dan ahad je. tp, sabtu dan ahad tu la dok bz gile buat itu dan ini.

48jam weekend diberi mcm xcukup je. klau petang2 on air, dah dok adik aku keliling aku nk tgk youtube layan Korea (K-Pop). Aduhai adik2 ku, xcukup ke layan youtube mase sndiri. skrg abg nk online ok! jgn la sebok2 dok suruh abg layan K-Pop same. huh! (aku pon layan gak sebenarnye. hehe)

petang2 skrg ni slalu hujan, aku pon layan la karok kt rmh. seb bek xlebat. hujan itu rahmat ok! bukan sebab aku nyanyi! dah kol 7 brenti la dr karok. mlm plak layan movie. ape2 la movie yg boleh tonton sekeluarge. syok wooo tgk rmi2, tutup lampu. mcm cinema tu. huhu.

dah tgh mlm baru online. tu pon lyn FB je. klau rajin blog walking. klau x men game pape la. kol 3 ke 4 pagi baru tdo. xde la nk update blog ku ini. huh!

ahad plak repair moto plak. mcm2 skill aku buat betulkan moto aku. terbaring la. terlentang la. buat sorg2, cmtu la jadinye. abis kuku aku itam smpi la ni. huhu. ptg igt nk online. aku baru layan 1 lagu korea ni ha, adik2 aku dgr je trus p kt aku sebok nk tgk jgak. dr 1 clip ke 1 clip diturutkan. Last2 smpi petang jgk. xsempat aku nk deklamasi sajak dlm blog. huh!

petang ade tournament bola sepak plak. dgn veteran kawasan aku. layankan je la. hr ni jadi back kiri. superb! nk tackle pon takut. name pon veteran kot, xkn nk main keras gak. just blocking2 je la. huhu. yang penting kami menang 5-1. 1 tu pon hadiah dr kami. men saje2. hehe. baru je couch bg mesej soh tranning petang ni sbb kami lawan KD Perdana. so, xdpt la nk turun tranning hr ni. tunggu je la weekend ea. hehe. fyi, team bola sepak aku namenye EastKanDar FC. search je kt google. mst ade ok! hehe

korg masih igt kawan aku yg hilang yg prnah aku critekan dulu. kini die sudah kembali. tapi dialam maya saje aku bley bertemunya. walaupon maya, tp aku bersyukur sgt dpt contact die semula setelah 3tahun menghilang. pasni xde hal kot klau nk update pape dgn die. InsyaAllah. amin. doakan la semua sihat selalu.

ok. tu je kot nk share dgn korg sume. dah xde brite lagi dah. blog baru pon blum diwujudkan. so, tunggu je la. MALAS punye pasal. hahaha

P/S : what next? huhu

2 comments:

Puan Ninie said...

ooooooooooooooo malas ye...:)

ZoOLhEaLmE said...

malas skit .. cume xtau bile nk rajin plak. hahaha

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S