}

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 15, 2011

SEKETIKA KEMUDIAN ..


Selamat hari raye kawan2 ...

kah kah kah ... baru reti nak wish kan .. ape boleh buat .. sekarang bukan blogger tegar mcm dulu. papepun .. selamat hari raya maaf zahir batin dari aku.. klau ade yg terlebih terkurang harap diampun kan ye .... hehe

sbnrnye byk bnde nk update tapi xtau la bile .. especially upload gambar .. nk gak share pict dgn korang sume .. ye la kan .. melalui gambar kite bley buat storage kt blog ni .. xpyh risau klau lappy format ke ape ke ..

raye mcm biase la .. tahun ni dah kene menghulur.. mase kecik kutip duit raye je .. dah besa ni kene hulur la plak. pelaburan namoe .. hehe.. bdk2 skrg nk bkn main kaye .. tme aku dulu dpt skit je .. nk dpt 150 pun susah. tp bdk skarg ni .. fuh! mmg xbley layan .. Mya je dah 0.4K .. adik aku lagi .. fuhh! mmg byk la .. ape bley buat .. perubahan zaman kan .. hehe ..

last week aku ade buat open house .. mule2 nk buat biase je .. just invite kwn2 dtg rmh .. then .. mcm xcukup je nk buat dlm rmh .. sbb kawan2 kakak n abg rmi .. kawan aku kt KL lah yg rmi .. nk dtg jauh sgt la plak .. tau2 abg aku pasang 3 biji khemah .. abis sebok orang tanye ... sape nak kawen ? rmh die tu ade ape? huhu .. kontroversi btul lah .. xkan aku yg kene tunang kot .. hahaha ..

on that day juga aku buat surprise birthday party utk adik aku .. dan 2 org sepupu .. best juge la kan .. sambil sedare mare dtg .. sambil buat majlis best gak .. tp yg xbest nye malam tu hujan .. oh! sy kurang selesa.. abis basah baju aku .. songkok pun sampai lembut .. huhu .. Alhamdulillah majlis brjalan dgn ok nye .. hehe

raye tour? mst la ade .. raye ke 5 .. raye rmh cikgu2 n kawan .. fuh! sgt penat .. smpi magrib then stop kejap .. pastu smbung lagi .. p rmh mmber sorg ni .. smpi tertdo rmh die .. blk kol 4pagi .. hahaha .. tu nk raye ke nk bermalam? hehehe .. ape bley buat .. lame xjmpe kan .. hehehe .. last week pun masih lagi beraye .. this week pun marap2 ade la beraye lagi .. raye kan sebulan kan .. hehe

ok .. abis cite pasal raye .. sekarang mase untuk cite psl diri sendiri .. hehe .. ok, semalam aku p shooting iklan .. haha .. jgn xpercaye plak . aku skrg model .. dah boleh demand dah .. hahaha .. so, pasni nk ape2 kene cas .. hahaha .. ape2 je lah .. cm biase la der .. Team Malaysia! hehe .. KRU Production you .. hoho .. dr kol 11 bawa ke petang .. lokasi? stadium bukit jalil hamid .. ups! .. letih la juge .. artist yg ade suki, hannah tan, n onebuckshort  .. tu je kot .. tu je yg aku perasan .. hehe .. harap2 ade la tertera aku dlm video clip tu .. hehe .. (kalau lah boleh dapat segala pict2 n video2 yg belum di sunting kan best .. huhu)

lain2 ? ehm .. tu je kot .. pict? nnt2 la ye .. klau free .. hehe .. OK! tu saje dari saya .. MZBR melaporkan dari berita zoolhealme production. ^_^

P/S : Jangan main mercun dibulan raya ni .. nanti putus tangan sape sudah .. (xde quote lain dah)

1 comment:

мyΞ'™ said...

dah kene menghulur yaaaa....
kalao ko tunang ok je.. hahaha

Linkwithin


F.R.I.E.N.D.S